Informacje ogólne Cadco Line Chef Capo 303

Cadco Line Chef Capo 303 to profesjonalna, trójwarstwowa przenośna płyta grzejna. Wykonana jest z wysokiej jakości, odpornej na uszkodzenia stali szlachetnej. Jest to doskonały wybór do gotowania, który pomoże Ci przygotować posiłki szybciej i łatwiej. Ma regulowany termostat, co pozwala ustawić temperaturę idealną do gotowania. Płyta grzejna jest łatwa w czyszczeniu i obsłudze, co pozwala zaoszczędzić czas i energię. Cadco Line Chef Capo 303 jest doskonałą inwestycją dla restauracji i innych gastronomicznych miejsc.

Ostatnia aktualizacja: Informacje ogólne Cadco Line Chef Capo 303

CadcoCAPO-6403S Instrukcja Użytkownika

Popularność:

1189 wyświetleniaPrzelicz strony:5 stronyTyp pliku:PDFRozmiar pliku:254 Kb

Przygotuj: 

  • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • PESEL lub REGON. 

Zadzwoń 801 107 107 * lub 58 555 55 55.

Infolinia Assistance jest dostępna 24/7.

* Opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora.

Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • najszybszy i najlepszy sposób na zgłoszenie szkody,
  • swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
  • wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu.


Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail.

Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.


Wskazówka:

Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.


Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • taki sposób kontaktu przyspiesza rozpatrzenie Twojej sprawy,
  • dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami,
  • szybko skontaktujesz się z opiekunem szkody.

Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer szkody,
  • PESEL lub REGON, 
  • adres e-mail.

    Wskazówka:

    Zadbajmy razem o środowisko.


    Miałeś wypadek czy stłuczkę i Twój samochód wymaga wizyty u mechanika?

    Zgłoś swoją szkodę, a potem napraw pojazd w sprawdzonym serwisie z sieci ERGO Hestia Pomoc 24.

     Dowiedz się więcej o ERGO Hestia Pomoc 24. Kliknij tutaj.
    Jak to działa?
    Oddajesz uszkodzone auto do jednego z rekomendowanych przez nas serwisów zlokalizowanych w całym kraju i odbierasz naprawione. To my nadzorujemy i rozliczamy cały proces, a Ciebie informujemy o poszczególnych etapach.


    Jak się z nami skontaktować?

    • zadzwoń: 58 785 87 89
    • napisz: pomoc@ergohestiapomoc24. pl

    Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00.

    Jeżeli przy zgłoszeniu szkody zadeklarowałeś chęć rozliczenia serwisowego, powinieneś dostać od nas wiadomość sms z informacją o możliwości zalogowania się do Panelu Klienta.


    Jeśli jesteś klientem ERGO Hestii i potrzebujesz pojazdu zastępczego w ramach dobrowolnego ubezpieczenia Assistance:

    zadzwoń: 801 107 107 * lub 58 555 55 55 

    Infolinia Assistance jest dostępna przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. 


    Jeśli jesteś poszkodowany przez klienta ERGO Hestii i potrzebujesz pojazdu zastępczego w ramach szkody zgłoszonej z ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej (OC):

    • zadzwoń: 58 785 87 57, 
    • napisz: pojazdyzastepcze@eisolutions. eu, 
    • skorzystaj z panelu klienta dostępnego pod adresem: https://rent. eu/klient - zlecisz tam wynajem samochodu (opcja dostępna dla osób, które w zgłoszeniu szkody zadeklarowały taką potrzebę). 

    Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-17:00.

    *Opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora.

    Jak to działa?

    Przy wynajmie samochodu, możesz skorzystać z pomocy naszego partnera Efficient Insurance Solutions Sp. z o. o., który współpracuje z wyselekcjonowanymi wypożyczalniami o ogólnopolskim zasięgu działania.

    Co zyskujesz korzystając z wynajmu pojazdu za pośrednictwem Efficient Insurance Solutions?

    • nie musisz samodzielnie szukać wypożyczalni,
    • będziesz na bieżąco informowany/a o terminach związanych z wynajmem,
    • nie musisz wysyłać dokumentacji i rozliczać wynajmu - zrobimy to za Ciebie,
    • nie wpłacasz kaucji ani innych poświadczeń finansowych, 
    • nie ma opłat za nielimitowany przebieg, przygotowanie pojazdu, wyjazd poza granice Polski czy dodatkowego kierowcę wynajmowanego pojazdu, 
    • całodobową obsługą (w tym podstawienie i odbiór pojazdu) na terenie całej Polski – bez ponoszenia dodatkowych opłat, 
    • pokrycie kosztów udziału własnego w szkodzie na pojeździe zastępczym,
    • bezgotówkowe rozliczenie (koszt najmu pojazdu pokrywa w całości ERGO Hestia, zgodnie z cenami).

    Jeśli samodzielnie chcesz wynająć samochód zastępczy, przeczytaj informacje dotyczące zasad i stawek.


    Dlaczego warto skorzystać z formularza?

    • swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
    • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej,
    • szybki i wygodny sposób kontaktu.


    Jakie sprawy zrealizujesz przez formularz?

    • otrzymasz informacje o warunkach ubezpieczenia, płatności i szczegółach polisy,
    • zlecisz przesłanie kopii polisy,
    • zgłosisz zmianę danych swoich lub pojazdu,
    • uzyskasz zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia,
    • zgłosisz prośbę o naniesienie cesji,
    • wskażesz rachunek bankowy do zwrotu składki,
    • zgłosisz darowiznę częściową lub nabycie spadku,
    • zgłosisz wykup/zwrot/cesję pojazdu leasingowanego.

    Do zgłoszenia będą potrzebne:

    • numer polisy – znajdziesz go lewym górnym rogu dokumentu,
    • PESEL lub REGON,
    • adres e-mail,
    • w przypadku darowizny częściowej – umowa darowizny częściowej pojazdu,
    • w przypadku spadku – dokumentacja postępowania spadkowego (musi zawierać dane osobowe i adresowe wszystkich spadkobierców) oraz ewentualnie wniosek o zwrot składki podpisany przez spadkobierców,
    • w przypadku leasingu: a) wykup – faktura zakupu pojazdu od banku, b) cesja – umowę cesji leasingu, c) zwrot – protokół zwrotu pojazdu do banku.

    Nie możesz znaleźć numeru polisy? Skontaktuj się ze swoim agentem.


    Wskazówka:

    Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.


    Dlaczego warto skorzystać z formularza?

    • jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
    • masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
    • swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
    • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.


    Do zgłoszenia będą potrzebne:

    • dokument potwierdzający sprzedaż pojazdu, np. umowa kupna/sprzedaży podpisana przez obie strony, faktura sprzedaży – powinien on zawierać: numer rejestracyjny pojazdu lub VIN, datę sprzedaży, numer polisy, PESEL / NIP/ REGON (sprzedającego i kupującego), adres do korespondencji,
    • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
    • Twój adres e-mail,
    • Twój numer konta bankowego.

    Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego pliku to 2MB.

    Jeśli:

    • kupujący posiada adres zamieszkania w Polsce,
    • kupujący posiada numer PESEL,
    • sprzedałaś/eś pojazd po rozpoczęciu okresu ubezpieczenia, ale nie później niż przedostatniego dnia obowiązywania polisy,
    • pojazd nie jest objęty umową leasingu.

    Wypełnij formularz

    W przypadku, gdy:

    • kupujący nie posiada adresu zamieszkania w Polsce,
    • sprzedałaś/eś pojazd przed rozpoczęciem okresu ubezpieczenia lub w ostatni dzień obowiązywania polisy,
    • pojazd jest objęty umową leasingu. pl/#/ihestia/policy/step1/">Wypełnij formularz

      Więcej informacji o zakupie i sprzedaży samochodu znajdziesz tutaj.

      Wskazówka:

      Wyraź zgodę na e-korespondencję.

      Dlaczego warto skorzystać z formularza?

      • jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
      • masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
      • swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
      • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.


      Do zgłoszenia będą potrzebne:

      • dokument potwierdzający kupno pojazdu, np. umowa kupna/sprzedaży podpisana przez obie strony bądź faktura zakupu - powinien on zawierać: numer rejestracyjny pojazdu lub VIN, datę zakupu, Twój PESEL (niewymagany w przypadku innego obywatelstwa) / NIP/ REGON, adres do korespondencji,
      • numer polisy poprzedniego właściciela,
      • w przypadku rezygnacji z ubezpieczenia, podpisany dokument wypowiedzenia polisy - pobierz szablon.

      Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego pliku to 2MB.

      Jeśli:

      • posiadasz adres zamieszkania w Polsce,
      • kupiłaś/eś pojazd po rozpoczęciu okresu ubezpieczenia, ale nie później niż przedostatniego dnia obowiązywania polisy,
      • pojazd nie jest objęty umową leasingu. pl/#/ihestia/zakuppojazdu">Wypełnij formularz



        W przypadku, gdy:

        • nie posiadasz adresu zamieszkania w Polsce lub
        • kupiłaś/eś pojazd przed rozpoczęciem okresu ubezpieczenia lub w ostatni dzień obowiązywania polisy lub
        • pojazd jest objęty umową leasingu. pl/#/ihestia/policy/step1/">Wypełnij formularz


          Więcej informacji o zakupie i sprzedaży samochodu znajdziesz 

          Przyszedł SMS z informacją o zwrocie składki? Skorzystaj z formularza przygotowanego we współpracy z Billon Solucions. Wejdź na stronę nadplaty. pl. uzupełnij wymagane dane, a środki, zwrócimy do 3 dni roboczych.


          Dlaczego warto skorzystać z formularza?

          • umożliwia szybki zwrot składki, 
          • dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami, 
          • wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu.


          Do zgłoszenia będzie potrzebny numer konta bankowego.


          Przeczytaj, kiedy przysługuje Ci zwrot składki i jak go uzyskać.

          Dlaczego warto skorzystać z formularza?

          • jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
          • masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
          • swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
          • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.


          Jakie sprawy zrealizujesz przez formularz?

          • wypowiesz ubezpieczenie OC z końcem umowy,
          • zrezygnujesz z polisy zawartej na odległość,
          • zgłosisz informację o wyrejestrowaniu lub demontażu pojazdu,
          • wypowiesz ubezpieczenie OC po zakupie pojazdu,
          • poinformujesz nas o polisie w innym Towarzystwie,
          • zgłosisz odstąpienie od ryzyk dobrowolnych.


          Do zgłoszenia będą potrzebne:

          • numer polisy – znajdziesz go lewym górnym rogu polisy,
          • PESEL lub REGON,
          • adres e-mail,
          • dokument wypowiedzenia (zeskanuj lub sfotografuj odręcznie podpisane wypowiedzenie, będzie potrzebne jako załącznik w formularzu).

            Pamiętaj!  Maksymalny rozmiar jednego dokumentu to 2MB.


            Przydatne dokumenty

            • Odstąpienie od umowy ubezpieczenia – Pobierz
            • Wypowiedzenie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) posiadacza pojazdu – Pobierz

            Wskazówka:

            Wyraź zgodę na e-korespondencję.


            Do zgłoszenia będą potrzebne:

            • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
            • data urodzenia lub REGON,
            • numer polisy lub szkody,
            • adres e-mail.

            Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.

            Wskazówka:

            Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję zależnie od Twoich potrzeb:

            1. masz uwagi do obsługi Twojej szkody, wybierz “likwidacja szkody”,
            2. masz uwagi do obsługi Twojej polisy, wybierz “obsługa”.

            Do zgłoszenia będą potrzebne:

            • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
            • data urodzenia lub REGON,
            • numer szkody,
            • adres e-mail.

              Wskazówka:

              Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję “odwołanie od decyzji dot. Szkody". Pamiętaj o uzupełnieniu uzasadnienia, możesz je dodać w polu “Treść” lub jako załącznik pliku.

              Naležy zapewni☺ dostateczną wentylację. To urządzenie na gaz zużywa powietrze (tlen). Nie należy korzystać z tego urządzenia

              w miejscach pozbawionych wentylacji, gdyż mogłoby to stanowić zagrożenie dla życia. Jeżeli w pomieszczeniu znajduje się więcej

              urządzeń i/lub osób korzystających z gazu, wówczas należy zapewnić dodatkową wentylację.

              Proszę uważnie przeczytać niniejsze instrukcje, aby zapoznać się z urządzeniem przed podłączeniem go do butli gazowej.

              1. Informacje ogólne

              Urządzenie jest zgodne z normami BS EN 498:2012, BS EN 484:1998 oraz SANS 1539:2012.

              Urządzenie może być używane tylko z zatwierdzonym wężem i regulatorem.

              Wąż i regulator można podłączyć do butli gazowej, kartusza na gaz oraz urządzenia CADAC Power Pak 500 zasilanego dwoma

              kartuszami lub pionowym regulatorem zgodnym z normą EN417, podłączonym do gwintowanego kartusza na gaz zgodnego z normą

              EN417 (niedostarczane w zestawie wraz z urządzeniem).

              Urządzenia na gaz wymagają wentylacji dla wydajnej pracy oraz bezpieczeństwa użytkowników i innych osób znajdujących się w

              bezpośrednim sąsiedztwie, ponieważ urządzenia na gaz zużywają tlen.

              Należy stosować wyłącznie wraz z butlą gazową o maksymalnej wysokości 500 mm (w zestawie nie ma regulatora) i maksymalnej

              szerokości 400 mm.

              Zaleca się, aby używać misy o rozmiarze od 150 mm do 300 mm.

              Urządzenie podczas pracy nie może znajdować się w pobliżu materiałów łatwopalnych.

              Wyłącznie do użytku na zewnątrz!

              Ostrzeżenie: Elementy urządzenia mogą nagrzewać się do wysokich temperatur. Urządzenie powinno znajdować się w miejscu niedostępnym dla dzieci.

              Kraj użytkowania

              DK, FI, NO, NL, SE, AT,

              Kategorie urządzeń

              Dopuszczalne gazy i

              ciśnienie robocze

              Propan @ 28-30 mbar

              Mieszaniny butan/propan

              Zużycie nominalne

              Nominalny dopływ

              ciepła brutto

              Nr dyszy

              a)

              Wielokrotnie napełniany zbiornik na gaz nieprzekraczający 11 kg, zgodny z lokalnie obowiązującymi prz-

              episami

              b)

              Cadac CA 445 / CA 500 lub równoważny jednorazowy kartusz zgodny z normą EN417

              AT=Austria

              BE=Belgium

              CH=Switzerland

              DE=Germany

              SI=Slovenia

              2. Informacje dotyczące bezpieczeństwa

              Wąż

              Wąż należy sprawdzić pod kątem zużycia lub uszkodzenia przed każdym jego użyciem, a także przed podłączeniem do zbiornika na

              gaz.

              Nie należy używać urządzenia, jeśli wąż jest uszkodzony lub zużyty. Wymienić wąż.

              Nie należy używać urządzenia, które ma nieszczelności, jest uszkodzone lub pracuje nieprawidłowo.

              Minimalna długość węża to 1 m i równocześnie zaleca się, aby maksymalna długość węża nie przekraczała 1, 5 m.

              Zbiornik na gaz

              Dopilnuj, aby montaż lub wymiana zbiornika na gaz odbywały się w dobrze wentylowanym miejscu, najlepiej na świeżym powietrzu,

              z dala od wszelkich źródeł zapłonu, takich jak odkryty płomień lub piecyki elektryczne, a także z dala od innych ludzi.

              Przechowywać zbiornik na gaz z dala od źródeł ciepła i ognia. Nie umieszczać go na palenisku ani innej gorącej powierzchni.

              Wielokrotnie napełniane butle należy używać tylko w pozycji pionowej, tak aby zapewnić prawidłowe uwalnianie paliwa.

              Niestosowanie się do tego może spowodować niebezpieczny wypływ cieczy ze zbiornika na gaz.

              Nie usuwaj butli w czasie pracy urządzenia.

              Butla gazowa musi być odłączona od urządzenia po użyciu oraz w czasie przechowywania.

              Zachowaj te instrukcje do późniejszego wykorzystania.

              PRODUCT No. 5600-20

              BE, ES, FR, IE, IT, PT,

              DE, SI

              I3B/P (30)

              Butan @ 28-30 mbar

              Propan @ 37 mbar

              @ 28-30 mbar (Rep.

              Południowej Afryki −

              LPG @ 2, 8 kPa)

              Butan - 182 gram/

              godzinę

              2. 5 kW

              81

              Źródła dostawy gazu:

              Country name abbreviations

              DK=Denmark

              ES=Spain

              FI=Finland

              FR=France

              UWAGA

              WAŻNE

              GB, CH

              I3+ (28-30/37)

              Butan @ 37 mbar

              @ 37 mbar

              GB=UnitedKingdom

              IE=Ireland

              IT=Italy

              NL=Netherlands

              33

              PL

              I3B/P (37)

              I3B/P (50)

              Butan @ 50 mbar

              Propan @ 50 mbar

              @ 50 mbar

              74

              NO=Norway

              PL=Poland

              PT=Portugal

              SE=Sweden

              AT, DE

              69

Informacje ogólne Cadco Line Chef Capo 303

Bezpośredni link do pobrania Informacje ogólne Cadco Line Chef Capo 303

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Informacje ogólne Cadco Line Chef Capo 303